torstai 10. marraskuuta 2011

StarSong

Ponin nimi: StarSong
Julkaisuvuosi: 2009
Sarja: Core 7, Core Friend StarSong
Kavion merkinnät: © 2007 Hasbro, Made in China ja My Little Pony -sydänlogo
Ikä: Aikuinen
Rotu: Ilmaponi
Sukupuoli: Tamma
Liittynyt laumaan: Kevät 2009
Kunto saapuessa: Mint
Kunto nyt: Mint
Tehdyt toimenpiteet: -
Syöpää/neonspottia: Ei.
Kustomoitu: Ei.
Harjan (otsasta alkaen)/hännän väri: Tumman pinkki/vaaleanpunainen/haalea vaaleanpunainen x 2, hännässä samat värit.
Kehon väri: Lila
Silmien väri: Sininen
Symbolit: Valkopinkki tähti, jonka ympärillä pienempiä tähtiä; lavan päällä valkeita nuotteja.
Tarvikkeet: Pinkki käsilaukku
Muuta: -

Mietteitä ponista: Tämä on yksi niistä G3-poneista, jotka olen ostanut ihan uutena. En alunperin pitänyt G3:sta, mutta heti kun näin G4-ponit, rakastuin G3:siin (siksi, että inhosin G4:sia niin palavasti).

StarSong on yksi suosikkejani. Halusin saada ponin nimenomaan tänä versiona, jossa on nuo nuotit - ja ystäväni löysi sen minulle! Olin niin iloinen, kun sain sen.

Koen, että kaikista poneistani juuri StarSong muistuttaa ehkä eniten minua. Tähän liittyy jännittävä tarina. En itse kykene näkemään ihmisten auroja, enkä ole edes varma uskonko moiseen. Kysyin kuitenkin kahdelta ystävältäni, jotka näkevät auroja, minkä värinen minun aurani on. Molemmat vastasivat, että violetti, jossa on seassa vähän pinkkiä. Nämä kaksi ystävääni eivät siis ole koskaan tavanneet toisiaan eivätkä tiedä toisistaan mitään, ja molemmat antoivat silti aurastani epäröimättä saman vastauksen. Pani väkisinkin miettimään, olisiko jutussa sittenkin jotain perää...?

Niin tai näin, uskon siis että jos minulla on aura, se on violetti-pinkki, ja siksi StarSongin värit mätsäävät auraani täydellisesti. Lisäksi siinä on nuo nuotit - musiikki ja laulaminen on minulle todella tärkeää - joten senkin takia koen sen muistuttavan minua. :D

1 kommentti: