torstai 2. elokuuta 2012

Mane Six!

 Pinkie Pie, Twilight Sparkle, Applejack, Rainbow Dash, Fluttershy ja Rarity.

Kyllä vain, minulla on nyt ne kaikki! Ja kyllä, olen myös stailannut jokaisen harjan uusiksi. Tämän sukupolven ponien harjat pakataan pakettiin sellaiselle makkarakierteelle, että ne ovat stailaamattomina mahdottoman rumia, sojottavat jokasuuntaan ja suoristamaan niitä ei pysty sitten millään (jos joku on pystynyt, kertokoon ihmeessä, kuinka!). Niinpä olen joutunut laittamaan niidenkin ponien harjan, joilla piirretyssä on ihan suora tukka, osittain kiharalle. Laitoin kuitenkin Applejackin, Rainbow Dashin ja Twilight Sparklen harjat vain hillitylle kiharalle latvasta, juuresta sain ne suoristettua. Olen erityisen ylpeä Rarityn harjasta, se näyttää todella samanlaiselta kuin piirretyssä! ♥

Pahoittelen epäaktiivisuuttani tämän blogin suhteen, NVC, tuo ensimmäinen lempilapseni, tuppaa viemään ison osan huomiostani. Lisäksi olen ollut kohta kaksi viikkoa flunssassa, vaihtelevan heikossa hapessa. Muuten olen sitten lähinnä töissä. Eli kiirettä pitää. Tämä blogi on kuitenkin elossa, ja aion edelleen vakaasti saada jonakin päivänä kaikki ponini luetteloitua... siihen kyllä varmaan vierähtää tovi jos toinenkin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti